L’exposició “I tu, a qui t’encomanes?” de Jordi Puig; l’estrena de l’espectacle El lloc on visc de Dimitri Ialta -produït per PNRM-; l’estrena a Catalunya de Bola de neu, de Le Muscle; un concert de Gran Teatre Amaro; Devoris Causa, d’Escarlata Circus; la gravació d’un videoclip d’Starsky&Hash, o un dinar cantat en el que participen tots les comensals –Cantatataula de la companyia de la Font del vi- són algunes de les propostes que s'inclouen dins el programa del Panorama 2009.
A banda d'aquests espectacles, el PNRM d'enguany tambè presentarà a Catalunya la discoteca més petita del món. Durant el festival també s'entregarà la beca incubadora que enguany ha rebut 78 projectes d'arreu d'Europa.
L'edició d'enguany del festival PNRM es durà a terme del 28 al 31 de maig a diferents espais de la ciutat, majoritàriament al carrer, tal i com va explicar durant la presentació del festival, la regidora de Cultura de l'Ajuntament d'Olot, Anna Torrent.
El cartell és obra de Dani Lagarto, que ha explicat que 'em vaig fixar molt amb els símbols d'on vivim' alhora de dissenyar-lo.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de maig de 2009 a les 22:01
Et pot interessar
-
Cultura Festa Major de Sant Jaume de Llierca 2025: programació i novetats
-
Cultura La basílica de Sant Esteve d’Olot ja té totes les figures a la façana
-
Cultura Els Bombers d’Olot seran els pregoners de les Festes del Tura 2025
-
Cultura La basílica de Sant Esteve d’Olot recuperarà la setmana que ve totes les figures de la façana
-
Cultura Cedeixen el fons del fotògraf Enric Roca a l'Arxiu Comarcal de la Garrotxa
-
Cultura Arriba el novè Festival Música als Masos a la Garrotxa