[tv3]http://www.tv3.cat/videos/5633081[/tv3]
L'actor nord-americà Robert Englund va visitar Besalú amb les càmeres de TV3 al programa Catalunya Experience de TV3. L'actor que va encarnar Freddy Krueger als anys 80 i 90 a la pel·lícula A Nightmare on Elm Street i les seves set seqüeles. "Aqui és on podria rodar la meva pel·lícula, és com un conte de fades". Englund va visitar el miqvé, el call jueu i va veure el pont medieval des de tots els angles possibles.
Aquesta és la segona vegada que aquest programa mostra la Garrotxa. L'any passat es va estrenar amb una visita al volcà Croscat i la Fageda d'en Jordà.
VÃDEO Freddy Krueger visita Besalú al «Catalunya Experience» de TV3
Cultura
"Aqui és on podria rodar la meva pel·lícula, és com un conte de fades", exclama l'actor Robert Englund en veure el poble de la Garrotxa
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de desembre de 2016 a
les 07:45
Et pot interessar
-
Cultura
El Sismògraf 2026 d'Olot programa una vintena de propostes que conviden al benestar i a caminar
-
Cultura
La trajectòria dels arquitectes RCR, en una exposició al Museu de la Garrotxa
-
Cultura
Els Museus d'Olot celebren les Festes del Tura amb exposicions i una proposta familiar i participativa
-
Cultura
«Pim Pam Pum Foc!» celebra quaranta anys en el marc de les Festes del Tura
-
Cultura
El festival Ésdansa de Les Preses arrenca una nova edició que pretén potenciar el carrer i la natura
-
Cultura
Besalú i Roses viuran l'edició més aquàtica de Nits de Circ: del 13 al 24 d'agost
