La candidatura independentista d'esquerres Alternativa per la Garrotxa (ApG) es presentarà en solitari a les eleccions municipals del proper 22 de maig. Així ho ha confirmat la formació, que concorre a les eleccions amb ICV des de fa vuit anys i té l'alcaldia a Santa Pau i és al consistori d'Olot, Mieres i al Consell Comarcal.
La decisió ha arribat després d'un debat profund en què s'han pres en consideració aspectes tant locals com nacionals, segons explica la formació, que va fer una enquesta al respecte a la població garrotxina.
En una assemblea on es van donar a conèixer els diferents posicionaments, la votació va aprovar finalment que Alternativa es presentés a les municipals sense formar coalició amb cap altra formació política ni local ni nacional.
Segons explica l'organització, l'objectiu és recuperar l'esperit d'aquella Alternativa que va néixer fa uns vuit anys en què es volia donar cabuda a totes les sensibilitats d'esquerra de la comarca que defensessin els valors de l'ecologia i l'autodeterminació; però, també, ampliar la base del suport popular d'ApG afegint-hi persones, grups i col·lectius que defensin per a la comarca els valors de l'esquerra, la justícia social, la defensa del territori i la independència.
Alternativa per la Garrotxa, en solitari a les eleccions
Fa vuit anys que va coaligada amb ICV
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de gener de 2011 a
les 18:58
Et pot interessar
-
Societat Olot desempadrona 1.300 persones en un any per frau: fins a vuit persones en un mateix domicili
-
Societat Restriccions a la circulació motoritzada a l'Alta Garrotxa per reduir el risc d’incendis durant l’estiu
-
Societat
Olot incrementa les sancions per beure alcohol al carrer
-
Societat
El zelador d'Olot canvia de sexe 16 anys després d'entrar a presó
-
Societat
La variant d'Olot i les Preses tindrà 11 quilòmetres i costarà 471,6 milions d'euros
-
Societat
L'hospital d'Olot incorpora el gas del riure en els parts per alleugerir el dolor
