Els olotins tindran un bus cada dues hores per anar a Girona, i viceversa. Serà el nou bus exprés que unirà les dues ciutats a partir de l'1 de juliol i que ahir el conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, va presentar oficialment. Es diferenciarà de línies d'autobusos convencionals perquè disminuirà el temps del trajecte, combinant un augment de la velocitat amb una reducció de les parades. De fet, la meitat seran directes entre les dues ciutats i l'altra meitat pararà només a Besalú.
Amb els nous serveis, es dobla l'oferta de connexions directes i semidirectes entre les dues ciutats. Aquests nous autobusos disposaran d'informació per a l'usuari en temps real, mitjançant pantalles informatives a les principals parades i comptaran amb servei de wifi a bord. L'any passat, 80.500 persones van viatjar per la línia entre Girona i Olot.
Serà la primera línia d'autobús d'altes prestacions que es posarà en marxa a les comarques gironines. Actualment a Catalunya en funcionen vuit entre les de la demarcació de Barcelona i les de Tarragona. En territori gironí està previst que a la línia Olot-Girona s'hi sumin en un futur 6 destinacions més: Girona-Palamós, Girona-Lloret de Mar, Girona-Santa Coloma de Farners, Girona-Torroella de Montgrí-L'Estartit, Figueres-Roses i Blanes-Lloret de Mar.
Bus d'Olot a Girona amb Wifi i sense més parades
Societat
A partir de l'1 de juliol es posa en marxa el nou servei amb autocars cada dues hores
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de juny de 2014 a
les 07:19
Et pot interessar
-
Societat
Olot vol evitar la proliferació de supermercats 24 hores i botigues de manicura
-
Societat
L'Agència de Residus de Catalunya inverteix 240.000 euros a la Garrotxa per retirar amiant de tres municipis
-
Societat La Vall d'en Bas estudia portar al contenciós la variant d'Olot i les Preses i demanar que s'aturi el projecte
-
Societat Olot desempadrona 1.300 persones en un any per frau: fins a vuit persones en un mateix domicili
-
Societat Restriccions a la circulació motoritzada a l'Alta Garrotxa per reduir el risc d’incendis durant l’estiu
-
Societat
Olot incrementa les sancions per beure alcohol al carrer
