El sol tornarà a regnar aquest cap de setmana arreu de Catalunya. Els núvols que enteranyinen el cel aquest dijous en alguns punts del país, aniran desfent-se divendres fins a desaparèixer.
Dissabte, doncs, es preveu un dia assolellat i un repunt de les temperatures. Les mínimes seran lleugerament més altes que aquests dies i es mouran entre els 11 i 16ºC al Pirineu, 13 i 18ºC al Prepirineu, 16 i 21ºC a la Depressió Central i prelitoral i 19 i 24ºC al litoral. Les màximes, també s'enfilaran, i poden arribar als 40 graus a la Depressió Central i superar els 35 al litoral, segons informa el Servei Meteorològic per Catalunya, que ja ha activat els avisos per altes temperatures el cap de setmana.
Diumenge es mantindrà l'ambient calorós i assolellat, si bé no es descarten algunes nuvolades a l'extrem nord del país.
Cap de setmana assolellat i amb temperatures de ple estiu
El Servei Meteorològic per Catalunya activa els avisos per calor | Els termòmetres poden superar els 38 graus aquest dissabte en diversos punts del país
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juliol de 2016 a les 13:18
Et pot interessar
-
Societat Comença el nou curs escolar a Olot
-
Societat Olot reduirà la intensitat de la música, els llums i les atraccions per les Festes del Tura
-
Societat Olot impulsa una campanya per reforçar l’ús social del català
-
Societat Dispositiu especial de seguretat per a les Festes del Tura
-
Societat Olot rebutja la moció de Salvem les Valls que demanava aturar el projecte de la variant
-
Societat Un grup de manifestants a favor de Palestina obstaculitzen la sortida de La Vuelta a Olot