El sol tornarà a regnar aquest cap de setmana arreu de Catalunya. Els núvols que enteranyinen el cel aquest dijous en alguns punts del país, aniran desfent-se divendres fins a desaparèixer.
Dissabte, doncs, es preveu un dia assolellat i un repunt de les temperatures. Les mínimes seran lleugerament més altes que aquests dies i es mouran entre els 11 i 16ºC al Pirineu, 13 i 18ºC al Prepirineu, 16 i 21ºC a la Depressió Central i prelitoral i 19 i 24ºC al litoral. Les màximes, també s'enfilaran, i poden arribar als 40 graus a la Depressió Central i superar els 35 al litoral, segons informa el Servei Meteorològic per Catalunya, que ja ha activat els avisos per altes temperatures el cap de setmana.
Diumenge es mantindrà l'ambient calorós i assolellat, si bé no es descarten algunes nuvolades a l'extrem nord del país.
Cap de setmana assolellat i amb temperatures de ple estiu
Societat
El Servei Meteorològic per Catalunya activa els avisos per calor | Els termòmetres poden superar els 38 graus aquest dissabte en diversos punts del país
ARA A PORTADA
-
-
Societat Condemnat a sis anys i mig de presó l'home que va abusar sexualment de tres menors amb discapacitat a Olot ACN
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Societat La Vall d'en Bas també porta als jutjats la variant d'Olot i les Preses Neus Climent / Agències
Publicat el
28 de juliol de 2016 a
les 13:18
Et pot interessar
-
Societat
Olot farà una reforma integral del cementiri després de detectar filtracions
-
Societat
Unió de Pagesos porta la variant d'Olot als jutjats
-
Societat
La Garrotxa «al límit»: el Consell Comarcal demana «frenar» el creixement de població
-
Societat
Sant Miquel de Campmajor i Mieres denuncien que la falta de cobertura «complica molt la vida» als veïns
-
Societat
Olot vol evitar la proliferació de supermercats 24 hores i botigues de manicura
-
Societat
L'Agència de Residus de Catalunya inverteix 240.000 euros a la Garrotxa per retirar amiant de tres municipis
