Un veí de Sant Joan de les Abadesses (el Ripollès), Jordi P. de 51 anys, va resultar ferit mentre realitzava tasques de netejar forestal als Hostalets d'en Bas segons informa el Diari de Girona.
Els fets es van produir dijous quan el cable que aguantava uns troncs es va trencar i li va clavar una fuetada. L'impacte li va causar una fractura de nas, de mandíbula i espatlla. Sortosament, els troncs no li van caure al damunt.
El fill de la víctima, que també era al bosc, va avisar als serveis d'urgències i s'hi van desplaçar tres dotacions dels Bombers i un helicòpter medicalitzat. Finalment va ser traslladat amb el mitjà aeri cap a l'Hospital Trueta de Girona.
Ferit al bosc mentre realitzava treballs forestals
Societat
L'accident es va produir als Hostalets d'en Bas i el van traslladar amb helicòpter a Girona.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juny de 2009 a
les 07:40
Et pot interessar
-
Societat La Vall d'en Bas estudia portar al contenciós la variant d'Olot i les Preses i demanar que s'aturi el projecte
-
Societat Olot desempadrona 1.300 persones en un any per frau: fins a vuit persones en un mateix domicili
-
Societat Restriccions a la circulació motoritzada a l'Alta Garrotxa per reduir el risc d’incendis durant l’estiu
-
Societat
Olot incrementa les sancions per beure alcohol al carrer
-
Societat
El zelador d'Olot canvia de sexe 16 anys després d'entrar a presó
-
Societat
La variant d'Olot i les Preses tindrà 11 quilòmetres i costarà 471,6 milions d'euros
