La renovació de Gros Mercat Olot, que s’ha inaugurat aquest dimecres amb la presència del director general de GM Food, Lluís Labairu, del batlle d’Olot, Pep Berga, i d’Estanis Vayreda, regidor de Promoció de la ciutat, s’afegeix a les millores que ja s’han dut a terme als cash&carry de Figueres, Girona i Palamós, i que està previst que continuïn aquest 2021.
L’objectiu és adaptar aquests establiments a les necessitats actuals dels clients tot oferint-los més qualitat, més producte, més comoditat i un tracte més personalitzat.
__Pep_Berga_(alcalde_Olot)_copia.jpg)
El director general de GM Food, Lluís Labairu, i el batlle d’Olot, Pep Berga. Foto: @gmfoodiberica.
[h3]Nova zona de fresc [/h3]
El Gros Mercat d’Olot té una sala de vendes de 2.551,29 m2 on destaca la nova zona de producte fresc de 659,71m2 que compta amb carnisseria en lliure servei, xarcuteria, fruita i verdura, plats precuinats, lactis, congelats i gelats.
L’establiment també compta amb una àmplia bodega i una gran oferta de producte sec. En total té 6.800 referències, de les quals 1.200 corresponen a les marques de GM Food Iberica: Gourmet, Mical, Micaderm, Mic&friends, GMwines, Idonia i Zicarelli.
El centre, dirigit exclusivament a professionals de l'hostaleria i la restauració, té una plantilla de 15 treballadors, 34 places d’aparcament per als clients i aporta servei a les poblacions de l'àrea d'influència en els àmbits d’horeca i retail.
Gros Mercat Olot disposa, també, de les adaptacions de sostenibilitat necessàries com il·luminació LED i un sistema de refrigeració CO2 d'alta eficiència sense gasos que afectin el medi ambient.
El Gros Mercat d’Olot, com tots els 70 GMcash de GM FOOD, fa servir energia renovable amb certificat d’origen i disposa de plans de gestió de residus.
GM Food té 6 plataformes de distribució repartides per tot l’Estat i és referent en el mercat de l’horeca estatal amb la seva ensenya de cash&carry GMcash-Gros Mercat, amb 70 centres i 21 gasolineres GMOil, i la divisió de Food Service. L’empresa compta amb més de 800 supermercats franquiciats sota les ensenyes SUMA, Proxim i SPAR, i més de 2.000 clients independents.