La nova deixalleria mòbil serà a les Olletes el proper 24 d’agost

En aquesta urbanització a la Vall d'en Bas hi romandrà tot el dimarts de 10:00 a 18:00 h

Publicat el 16 d’agost de 2021 a les 11:04
Actualitzat el 16 d’agost de 2021 a les 11:12
El Consell Comarcal, com ja va informar puntualment NacióGarrotxa, ha adquirit una nova deixalleria mòbil, que va acompanyada en tot moment d’una persona amb la voluntat de promoure una millor comunicació en la gestió dels residus i de suport en el bon ús de la instal·lació. 

Aquesta nova deixalleria mòbil va començar a funcionar a mode de proves el passat mes d’abril a les Preses, i la voluntat del Consell és alternar aquesta nova deixalleria mòbil amb les altres dues convencionals ja existents a comarca.

En aquesta fase inicial de proves, la nova deixalleria mòbil serà a la Vall d’en Bas el dimarts 24 d’agost, al Mallol, a la urbanització Mare de Déu de les Olletes, de 10:00 a 18:00, enlloc de la deixalleria mòbil convencional que tocava els pròxims dies 23 i 24 d’agost.

[noticia]24678[/noticia]