L’Ajuntament d’Olot posa en marxa aquest mes de març el servei de cita prèvia. La regidora d’Organització i Atenció al Ciutadà d’Olot, Montse Torras ha explicat que “des d’aquest dilluns, ja es pot demanar hora de forma anticipada per ser atès a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà”. Segons Torras” tràmits relacionats amb el padró, les llicències d’obres o mediambientals són les gestions que en aquests moments ja es poden sol·licitar a través de la cita prèvia perquè suposen el volum més important de l’activitat realitzada des de l’OAC” (representen el 68% dels 26.000 tràmits que l’any passat va gestionar l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament d’Olot).

“Amb la posada en marxa de la cita prèvia, l’Ajuntament d’Olot vol oferir una millor atenció al ciutadà que, a partir d’aquest dilluns, tindrà hora concertada i podrà desenvolupar els tràmits d’una manera àgil, fàcil i sense cues” ha subratllat la responsable de l’OAC, Carme Juanola. És una mesura dirigida a tots els ciutadans d’Olot i també pensada per als professionals que utilitzen habitualment els serveis de l’OAC.
L’Ajuntament d’Olot inicia la cita prèvia amb la voluntat d’anar ampliant aquest servei per incorporar noves tramitacions i àrees municipals.