Aquest dijous, 21 de febrer, els treballadors de Catalunya estan cridats a la vaga general. Una protesta que té motivacions laborals però que està convocada en un context d'atac als drets polítics i socials. Quan es trepitja un dret es trepitgen tots i és difícil separar unes reivindicacions de les altres. NacióDigital no és aliena a aquesta situació i se suma a la vaga general.
La vaga general convocada per la Intersindical-CSC, que compta amb el suport de desenes d’organitzacions polítiques, socials i sindicals, arriba en el marc d’una àmplia mobilització social que, coincidint amb el judici a l’independentisme al Tribunal Suprem, es va obrir el dia 12 amb concentracions a les places del nostre país i va seguir amb la gran manifestació del dia 16 a la Gran Via de a Barcelona.
L'empresa editora de NacióDigital, d’una banda, i l’assemblea de treballadors i treballadores del diari, de l'altra –amb NaciñoGarrotxa, doncs–, han decidit adherir-se a la vaga. Això tindrà implicacions en el diari, que no vol ser aliè a la defensa de drets que comparteix la majoria de la societat catalana. Des del dimecres a les vuit del vespre, el seguiment de l'actualitat, les seccions habituals i l'opinió es veuran reduïdes fins dijous a les vuit del vespre, quan recuperarem tot el vigor informatiu habitual i us informarem de forma extensa sobre la vaga general.
Durant la jornada de vaga sí que us explicarem de forma diligent el que passi a través del minut a minut i de les xarxes, però amb menys extensió del que és habitual i amb una informació focalitzada en els drets polítics, laborals i socials. Per tots els drets, a NacióDigital fem vaga general!
NacióDigital se suma a la vaga general del 21-F
L'empresa editora del diari, que inclou NacióGarrotxa, i l'assemblea de treballadors han decidit secundar la convocatòria i això afectarà el diari des de dimecres a les vuit del vespre fins dijous a les vuit del vespre
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de febrer de 2019 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Olot desempadrona 1.300 persones en un any per frau: fins a vuit persones en un mateix domicili
-
Societat Restriccions a la circulació motoritzada a l'Alta Garrotxa per reduir el risc d’incendis durant l’estiu
-
Societat
Olot incrementa les sancions per beure alcohol al carrer
-
Societat
El zelador d'Olot canvia de sexe 16 anys després d'entrar a presó
-
Societat
La variant d'Olot i les Preses tindrà 11 quilòmetres i costarà 471,6 milions d'euros
-
Societat
L'hospital d'Olot incorpora el gas del riure en els parts per alleugerir el dolor
