Després d'assaltar desenes de gasolineres de nit, els lladres de màquines de tabac n'han robat una a un bar d'Olot. Els Mossos d'Esquadra estan investigant si hi ha relació entre la banda que s'enduia les màquines de les gasolineres i aquest robatori, però sí que sembla que haurien fet servir el mateix modus operandi.
Segons revela avui el diari El Punt Avui, uns individus van assaltar la matinada de dimecres a dijous el bar El Racó 9, situat a l'edifici del supermercat Consum de la capital garrotxina. Els individus haurien forçat la persiana del local i trencat la porta de vidre per entrar-hi. El botí que s'haurien endut és la recaptació de la màquina registradora, les ampolles més cares de licor i la màquina de tabac sencera.
Els lladres van moure la màquina de tabac fins a les escales que baixen cap al Molí d'en Climent. Allà, l'haurien esbotzat i tret totes les monedes. Es calcula que hi podria haver més de 1.000 euros al seu interior.
Roben la màquina de tabac i la recaptació d'un bar d'Olot
Societat
Els individus haurien fet servir el mateix modus operandi que els lladres de màquines de tabac de gasolineres
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’octubre de 2014 a
les 09:59
Actualitzat el
13 d’octubre de 2014 a les
10:27
Et pot interessar
-
Societat La Vall d'en Bas estudia portar al contenciós la variant d'Olot i les Preses i demanar que s'aturi el projecte
-
Societat Olot desempadrona 1.300 persones en un any per frau: fins a vuit persones en un mateix domicili
-
Societat Restriccions a la circulació motoritzada a l'Alta Garrotxa per reduir el risc d’incendis durant l’estiu
-
Societat
Olot incrementa les sancions per beure alcohol al carrer
-
Societat
El zelador d'Olot canvia de sexe 16 anys després d'entrar a presó
-
Societat
La variant d'Olot i les Preses tindrà 11 quilòmetres i costarà 471,6 milions d'euros
