L'alcalde d'Olot, Lluís Sacrest, va assegurar que estic content de que sigui una UTE qui s'encarregui de l'obra. Sacrest, va avançar que quan la UTE estigui constituïda faré les gestions personals perquè s'utilitzi al màxim els professionals de casa nostra.
Sacrest també ha recordat que el procés va més ràpid del que em pensava. El batlle ha explicat que feia una previsió de que a finals d'any hi hauria una empresa constructora, i aquesta s'ha avançat fins a l'estiu, motiu pel qual, a la tardor ja es podrà començar la construcció.
Entre les empreses que s'havien presentat per fer l'obra, dos tenien participació garrotxina, a través de les empreses COEMPCO, PALLÀS I CONSTRUCCIONS LA VALL, que s'havien presentat en dos UTE diferents. Finalment GISA, en tenir les ofertes per sota de la mitjana, va decidir declinar l'encàrrec de les obres a aquestes empreses locals.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de juliol de 2009 a les 06:43
Et pot interessar
-
Societat Una forta pedregada trenca vidres, coberts i teulades a Santa Pau
-
Societat Aquests són els noms més comuns a la Garrotxa
-
Societat Reclamen a Incasòl que adquireixi 23 pisos protegits de Caixabank a Olot
-
Societat Recuperen una quarantena de varietats antigues de blat a la Vall d'en Bas
-
Societat Èxit de participació en el projecte educatiu de Viles Florides d'Olot
-
Societat Els CAPs de la Garrotxa faran una prova per saber l'exposició al tabac dels infants