El CPA Olot ha tornat a tastar aquest diumenge l’èxit amb un exercici de missatge cru des de l’escorxador. Una coreografia que va patir una ensopegada insòlita al campionat estatal davant el CPA Girona però que ja va agafar la directa a l’europeu i que ha tornat a proclamar-se campió del món a França amb tres notes de 10 i amb un 9.2 com a puntuació més baixa.
L'Olot ha completat un bon "Sense opcions", ambientat en un escorxador, un ball farcit d'acrobàcies, figures i moviments arriscats. Les patinadores d'Olot han seduït el públic i el jurat i ja sumen així 12 títols mundials, els últims sis, consecutius.

L'equip del CPA Olot Foto: CPA Olot
Un nou resultat magnífic que fa justícia a l’espectacle vist al pavelló i que va deixar sense opcions (mai millor dit) a les companyes del CPA Girona, capaces de recuperar el seu millor nivell després d’un europeu per sota de les expectatives i revalidar una plata mundial d’autèntic luxe atesa l’hegemonia de les garrotxines. Dos equipassos, s’analitzi com s’analitzi.
En aquesta ocasió, a més, la final va comptar amb un tercer equip català amb moltes ganes de recuperar el camí de l’elit amb el nou grup gran de xous que va ser capaç d’enfilar-se fins a la quarta plaça final, només per darrere dels Royal Eagles italians. Un resultat extraordinari per al Reus Deportiu.
El CPA Olot aconsegueix el seu 12è Mundial! Enhorabona noies! pic.twitter.com/FPvTTC3ovE
— Olot Televisió (@olotelevisio) 13 d’octubre de 2018