Zoetis dóna 1.200 € per alimentació infantil a la Creu Roja de la Garrotxa

Societat

Els diners permetran donar una alimentació sana i equilibrada a una trentena de nens i nenes

Publicat el 28 de juliol de 2015 a les 13:51
Actualitzat el 28 de juliol de 2015 a les 14:20
L'empresa Zoetis, situada a la Vall de Bianya, entregarà un total de 1.200 euros a la Creu Roja de la Garrotxa, per posar el seu granet de sorra per a l'alimentació infantil. Aquest és un dels projectes de responsabilitat social que la societat va implantar en el marc de '100 dies sense accidents'. 

De fet, aquesta campanya premia la reducció d'incidències a la planta i, si s'arriba als 100 dies i no n'hi ha hagut, es donen 1.100 euros a l'entitat que hagin escollit els treballadors. A més, per cada dia sense incidents, l'empresa dóna un euro més, motiu pel qual es podran entregar un total de 1.200 euros. 

Amb aquests diners, Creu Roja de la Garrotxa comprarà productes frescos i potenciarà una bona i equilibrada alimentació infantil. Concretament, es té previst poder abastir de carn i peix fresc a un total de 30 nens i nenes que, durant el període de vacances, poden no veure prou cobertes les seves necessitats.
Escull Garrotxa com la teva font preferida de Google