Concert benèfic de Vanessa Jiménez, ''la niña de Cristal'', a Parets

Publicat el 02 de maig de 2005 a les 17:10
El proper dissabte, 7 de maig de 2005, es farà un concert de Vanessa Jiménez, coneguda com ''La niña de Cristal''. El concert serà a les 18.30h, el Centre Cultural Can Rajoler i serà de caire benèfic per a la Fundación Vanesa, entitat que presideix la mateixa Vanessa Jiménez i que ajuda a infants malalts crònics amb pocs recursos econòmics.
Vanessa Jiménez pateix la síndrome de Mac Cune Albright, una malaltia degenerativa. És l'únic cas detectat a Espanya i un dels pocs coneguts al món.
Juntament amb Vanessa Jiménez, de 23 anys, hi actua Juan Castillo, un noi de Terrassa. Pel que fa al repertori, hi haurà alguns temes propis i també faran versions d'altres cantants.
El preu de l'entrada del concert serà de 6 euros i a més de l'actuació de Vanessa Jiménez, es podrà veure també a l'escola de dansa de Parets, Elite Dance.