Curs de management i màrqueting per a professionals al CTUG

Una ponència de Ferran Ramon-Cortés serveix per presentar el primer Insight Fòrum

Publicat el 14 de juny de 2012 a les 17:30
Ramon-Cortés, reconegut expert en habilitats comunicatives, dimecres al CTUG. Foto: Aj. Granollers

El Centre Tecnològic i Universitari de Granollers (CTUG) va acollir dimecres la presentació del primer Insight Fòrum de Màrqueting i Management, una iniciativa formativa innovadora orientada a facilitar els coneixements i les competències que les noves tecnologies exigeixen als professionals amb responsabilitats directives. La formació es farà al mateix CTUG, del 2 d'octubre al 7 de març de 2013. L'acte de presentació va comptar amb l'assistència d'una trentena de professionals, emprenedors i directius, i es va estructurar en dues parts: el resum del programa de formació executiva Insight Forum i una xerrada de Ferran Ramon-Cortés sobre com comunicar en temps adversos.

En la presentació del programa Insight Fòrum, els coordinadors d'aquesta iniciativa formativa, Oriol Brutau i Judit Badia, van explicar al públic assistent els objectius i les prioritats que s'han fixat a l'hora de dissenyar el programa. La qualitat dels continguts i del professorat, que prové de diverses universitats i escoles de negoci, així com la visió de futur i l'orientació professionalitzadora són els tres pilars de l'Insight Fòrum de Màrqueting i Management. El programa, que ja es pot consultar a www.ctug.cat, compta amb una estructura modular que permet abordar el management i el màrqueting, les competències en màrqueting executiu i l'emprenedoria de manera independent o com a itinerari complet, en funció de les necessitats del professional.

Per la seva banda, Ferran Ramon-Cortés, reconegut expert en habilitats comunicatives i professor del programa, va oferir una interessant ponència sobre un tema candent en moltes organitzacions: La comunicació en temps adversos. Durant la xerrada es va posar l'accent en la importància de mantenir una actitud positiva com a competència clau per a obtenir resultats i cohesionar equips en temps difícils. L'acte va concloure amb un interessant debat entorn a la importància de la comunicació en les organitzacions i a l’impacte de les noves tecnologies.