
NacióGranollers ha arribat aquesta setmana als 1.500 seguidors a Facebook i als 2.500 a Twitter. El diari digital del Vallès Oriental va apostar per les xarxes socials com a eina de comunicació amb els lectors des del primer dia. Actualment, Facebook i Twitter s'utilitzen per difondre algunes de les informacions més destacades que es publiquen al diari i també per recollir les opinions dels lectors. A més, cal recordar que tots els dies feiners s'envia un butlletí de notícies per correu electrònic a tots els lectors que així ho desitgin.
El creixement continuat a les xarxes socials transcorre paral·lel a l'augment de lectors que experimenta el diari, que ja suma 28.000 usuaris únics mensuals, més de 70.000 visites i més de 120.000 pàgines vistes, convertint-se així en una referència comarcal. A més, l'any passat el diari va guanyar el Premi de Comunicació Eugeni Xammar; Òmnium Cultural destacava així la tasca d'innovació i el compromís amb la qualitat que assoleix aquest diari digital des de la seva fundació.
Per celebrar aquest creixement després de poc més d'un any de vida (el maig del 2012 VallèsOriental.com es va transformar en dos nous digitals: NacióGranollers.cat i BaixMontseny.info), el diari va estrenar logotip fa uns mesos, obra del dissenyador vallesà Lluís Bertrans. A més, aquest estiu va publicar la seva primera edició en paper (un especial de la Festa Major de Granollers) i també ha posat en marxa el Club de lectors del diari: els seus membres gaudeixen de descomptes en activitats, ofertes de productes comercials, participació en sortejos, obsequis de llibres i d'altres materials...