Obertes les inscripcions per a la cursa Vent Amunt dels Blaus

Una de les novetats d'aquesta edició és que es premiarà els participants millor disfressats

Publicat el 12 de juliol de 2013 a les 17:30
Un dels obstacles de la cursa de l'any passat. Foto: Jose Medina/Blaus

Les inscripcions per a la cursa d'obstacles Vent Amunt, que organitzen els Blaus de Granollers durant el primer diumenge de Festa Major, s'obren aquest dilluns 15 de juliol. La cursa, de 5 quilòmetres, es disputarà el 25 d'agost a partir de les 11 del matí des de la Rambla Josep Tarradellas; discorrerà principalment pel barri de la Font Verda i tindrà com a arribada el mateix punt de sortida. El recorregut és un circuit urbà amb asfalt, sorra i fang que comptarà amb diferents obstacles que els participants hauran de superar. La cursa no és cronometrada i es disposa d’una hora per disputar-la.

Com a novetat aquest any i atès l’esperit festiu de Blaus, hi haurà un premi per als tres participants millor disfressats. Aquests guardons se sumen a la resta de premis i sortejos de productes que es realitzen habitualment en acabar la cursa. Els corredors també comptaran amb punts d’avituallament al quilòmetre 3 i a l’arribada, on se’ls gratificarà amb un entrepà de botifarra i una bossa amb diferents obsequis.

Les inscripcions es poden fer a qualsevol dels cinc establiments de Granollers i Les Franqueses que col·laboren amb l’esdeveniment: L'Aire Esports (Catalunya, 12), Illa Esports (Joan Prim, 165), Camp IV (Rambla Josep Tarradellas, 1) i El Món (Verge de Núria, 1, local 3) de Granollers i a Ríos Running (Carretera de Ribes, 260) de Les Franqueses del Vallès. La cursa està limitada als 350 participants. De quedar encara inscripcions disponibles es podran realitzar el dia de la cursa a partir de les 9.30 h. fins a les 11 h. El preu per inscripció és de 5 euros anticipadament i 8 euros el dia de la cursa.