Premi de Pintura Paco Merino

Publicat el 30 de maig de 2006 a les 12:35
Avui dimarts, a les 18h.30, es farà la presentació del Premi de Pintura Paco Merino. El premi el convoca El Grup ProArt Paco Merino, constituit a finals de 2002 amb l'objectiu de conservar i difondre l'obra de l'artista. Aquest premi es proposa fomentar l'experimentació, la innovació i la reflexió en l'àmbit de la pintura. Els membres del jurat són : Jordi Aligué, artista interdisciplinari, professor de dibuix, pintura i gravat, director de Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts; Anna Estany, artista i professora de batxillerat artístic a l'IES Celestí Berrera de Granollers; Dúnia Gras, professora de Literatura a la Universitat de Barcelona, Pere Salinas, pintor; Oliver Veleda, marxant d'art i Josep Mª Farnés, com a secretari.

Hi haurà una preselecció d'obres via telemàtica (premipacomerino@gmail.com), que té com a termini de presentació el 10 de setembre. El periode de recepció de les obres seleccionades acabarà el 15 d'octubre de 2006. Aquestes seran exposades del 2 de novembre al 2 de desembre a la sala d'exposicions de la biblioteca Roca Umbert.

El veredicte es donarà a conèixer el dia de la inauguració de l'exposició de les obres seleccionades.El Premi està dotat amb 3000 euros.