
Caldes de Montbui s'omple de titelles durant tres dies per quinzè any consecutiu. La Fira de Titellaires Romà Martí esdevé des d’aquest divendres l'escenari de trobada de companyies vingudes d'arreu (Aragó, la Rioja, Galícia, Argentina...), però amb especial presència d'artistes catalans. Titellaires de diferents estils oferiran espectacles per a tots els gustos i per a totes les edats durant tres dies d'intensiva diversió.
L'escenari principal de la Fira tornarà a ser a l'aire lliure i a la plaça de l'11 de Setembre, però també hi haurà espectacles en altres indrets emblemàtics de la vila, com l'Espai Can Rius, la Biblioteca de Caldes, el Cafè del Centre o la Residència Santa Susanna. Per si la climatologia no acompanya (tal i com apunten les prediccions), l'Ajuntament ja ha preparat un seguit d'escenaris alternatius, com el mateix consistori, la Biblioteca o el Centre Democràtic i Progressista.

Plogui o no, la quinzena edició de la Fira configura una nodrida representació de les companyies més emblemàtiques de l'espectacle de titelles català. Les actuacions començaran divendres a les tres quarts de sis de la tarda i no s'aturaran fins diumenge a les 8 del vespre, amb espectacles per a públic familiar durant tot el dia i fins ben entrada la nit. La Fira de Titellaires va néixer l'any 1993 en homenatge al titellaire Romà Martí. Des d'aleshores la mostra ha esdevingut un punt de trobada de titellaires d'arreu on el públic pot gaudir de l'art del teatre de titelles.