
Els terrassencs que solen tenir més presència a la xarxa social Twitter han traspassat la pantalla per trobar-se físicament al restaurant Bizarre. No és el primer cop que ho fan, és la tercera trobada oficial però la primera amb format de “col·loqui”. Les altres emulaven els populars “Twitts&Beers” que es fan a moltes ciutats. Ara volen anar més enllà, i es reuneixen per aprendre més sobre les noves tecnologies i les xarxes socials.
La trobada porta per nom “Denominació d'Origen 2.0”, i no perquè reivindiquin l'autenticitat de la xarxa. El TerrassaNTwits ha comptat amb la presència d'Albert Garcia, terrassenc d'adopció i creador del portal Uvinum, “recomanador social de vins”. L'altre convidat ha estat Pere Rosales, també terrassenc, expert en màrqueting 2.0.
Els ponents han explicat en què consistia la seva feina, posant èmfasi en la importància del feedback amb l'usuari i la creativitat. En el cas d'Uvinum, Albert Garcia ha explicat que l'objectiu és “trencar la frontera entre els experts en vi i els qui no ho són, perquè el vi és un producte de masses i a gairebé tothom li agrada, encara que no sàpiguen per què”. El portal funciona com Amazon.com: l'usuari introdueix alguns vins que li agraden, i els altres usuaris li poden recomanar altres vins que s'adiuen amb els seus criteris. “Fins i tot les mateixes empreses responen missatges dels aficionats”.
Una de les preocupacions dels assistents al TerrassaNTwits és l'escletxa digital, molt present en el món dels petits botiguers. Pere Rosales, que treballa amb molts d'aquests petits empresaris, destaca la importància de mantenir el contacte amb la realitat. “A vegades és tan senzill com posar un telèfon a la pàgina principal del web, perquè si l'usuari té un problema et pugui trucar directament”.
El TerrassaNTwitts ha comptat amb la presència d'una trentena de persones, no totes usuàries de Twitter. A més, s'ha pogut seguir en directe via Twitter seguint el fil #tntw i per streaming (retransmissió en directe a través d'internet). Alguns usuaris han fet preguntes als ponents mitjançant la xarxa social.
L'objectiu del grup és seguir-se trobant (avui tot just estrenaven logo) per discutir i aprendre sobre l'ús d'aquesta i altres xarxes socials. Recordeu que podeu seguir també aquest diari digital a Twitter, amb l'usuari @aterrassacat.
La trobada porta per nom “Denominació d'Origen 2.0”, i no perquè reivindiquin l'autenticitat de la xarxa. El TerrassaNTwits ha comptat amb la presència d'Albert Garcia, terrassenc d'adopció i creador del portal Uvinum, “recomanador social de vins”. L'altre convidat ha estat Pere Rosales, també terrassenc, expert en màrqueting 2.0.
Els ponents han explicat en què consistia la seva feina, posant èmfasi en la importància del feedback amb l'usuari i la creativitat. En el cas d'Uvinum, Albert Garcia ha explicat que l'objectiu és “trencar la frontera entre els experts en vi i els qui no ho són, perquè el vi és un producte de masses i a gairebé tothom li agrada, encara que no sàpiguen per què”. El portal funciona com Amazon.com: l'usuari introdueix alguns vins que li agraden, i els altres usuaris li poden recomanar altres vins que s'adiuen amb els seus criteris. “Fins i tot les mateixes empreses responen missatges dels aficionats”.
Una de les preocupacions dels assistents al TerrassaNTwits és l'escletxa digital, molt present en el món dels petits botiguers. Pere Rosales, que treballa amb molts d'aquests petits empresaris, destaca la importància de mantenir el contacte amb la realitat. “A vegades és tan senzill com posar un telèfon a la pàgina principal del web, perquè si l'usuari té un problema et pugui trucar directament”.
El TerrassaNTwitts ha comptat amb la presència d'una trentena de persones, no totes usuàries de Twitter. A més, s'ha pogut seguir en directe via Twitter seguint el fil #tntw i per streaming (retransmissió en directe a través d'internet). Alguns usuaris han fet preguntes als ponents mitjançant la xarxa social.
L'objectiu del grup és seguir-se trobant (avui tot just estrenaven logo) per discutir i aprendre sobre l'ús d'aquesta i altres xarxes socials. Recordeu que podeu seguir també aquest diari digital a Twitter, amb l'usuari @aterrassacat.