El candidat a l’alcaldia de Terrassa, Isaac Albert, ha presentat les mesures d’organització de l’administració local transparent, professional i orientada al ciutadà a l’Arxiu Històric de Terrassa. La candidatura formada per Esquerra-Mes ha dipositat una còpia del seu programa electoral a l’arxiu com a compromís amb la transparència i amb l’acompliment de les seves propostes programàtiques.
Albert ha considerat que "la transparència no només serveix per prevenir la corrupció, que sí, sinó que serveix també per desemmascarar ineptes i incompetents que ocupen llocs en l’administració pública". Per als republicans, la governança és el compromís amb la ciutat i el país. Es una acció determinada de participació de la comunitat per millorar-la i formar-ne part activament. I per fer que la ciutadania se senti partícip d’aquest projecte cal fer que l’administració "torni a ser propera, transparent, clara. Cal apropar l’administració a la ciutadania perquè se la senti seva, perquè se la faci seva, perquè és seva", afirmen.
Pel candidat republicà a l’alcaldia de Terrassa, "treballar amb transparència per l’accés fiable i precís a tota la informació, sense elaborar-la, és l’arrel de la democràcia perquè no es tracta de dir al ciutadà què vol sentir ni el que nosaltres volem dir; es tracta d’apoderar i considerar-lo com un interlocutor en igualtat de condicions".
Isaac Albert: «La transparència desenmascara ineptes»
Política
Esquerra-Mes afirma que l'objectiu és treballar per donar "accés fiable i precís a tota la informació a la ciutadania, sense elaborar-la" perquè aquesta "és l'arrel de la democràcia"
ARA A PORTADA
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
15 de maig de 2015 a
les 08:03
Et pot interessar
-
Política
Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius
-
Política
La CUP no es presentarà a les eleccions municipals de Terrassa el 2027
-
Política
Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies
-
Política
El ple de Terrassa sanciona els regidors de Vox per dur samarretes contra l'alcalde
-
Política
Mor la mare de Josep Rull, president del Parlament
-
Política
Enfrontaments al Ball de Plaça entre l'alcalde de Terrassa i Vox
