L'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, compareixerà a la Junta de portaveus del 24 d'octubre per explicar la reunió que va tenir el 13 de setembre amb el conseller de Salut de la Generalitat, Toni Comín. Terrassa en Comú n'ha demanat la compareixença per a que expliqui quina informació va transmetre el conseller a l'alcalde sobre el pla d'empresa del Consorci Sanitari de Terrassa, davant la seva situació econòmica.
Terrassa en Comú considera "urgent conèixer la informació que el Conseller va traslladar a l'alcalde" per a què l'equip de govern i l'oposició "puguem establir una postura conjunta davant aquest pla d'empresa". Els comuns ja van demanar la compareixença per la Junta de Portaveus del setembre, però Ballart no va assistir-hi, i davant de la insistència de TeC finalment ho farà el 24 d'octubre.
En un comunicat, el grup municipal de Terrassa en Comú ha afirmat que "creiem que el nostre Ajuntament ha de vetllar de forma activa per la defensa de la sanitat i la salut dels terrassencs i terrassenques i ha de fer molt més del que ha fet fins ara". També diuen que "el marge de maniobra de l'Ajuntament de Terrassa és molt ampli i cal exercir-lo, mitjançant la pressió i el treball intern conjunt en el CST, des d'on tenim potestat per fer una cogestió del sistema sanitari de la nostra ciutat".
Ballart compareixerà a la Junta de Portaveus per la situació del CST
Política
L'alcalde es va reunir amb el conseller de Salut, Toni Comín, el passat 13 de setembre | Terrassa en Comú ha reclamat escoltar quines explicacions li va donar sobre el pla d'empresa del Consorci Sanitari
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
08 d’octubre de 2016 a
les 16:00
Et pot interessar
-
Política
Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica
-
Política
Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat
-
Política
Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius
-
Política
La CUP no es presentarà a les eleccions municipals de Terrassa el 2027
-
Política
Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies
-
Política
El ple de Terrassa sanciona els regidors de Vox per dur samarretes contra l'alcalde
