L'alcalde de Terrassa Jordi Ballart ha reiterat de manera contundent en el ple municipal celebrat aquest dijous que la seva posició, a nivell ideològic i personal, davant la futura concessió del servei de l'aigua és una gestió directe per part de l'Ajuntament.
No obstant, també ha volgut subratllar que fins que no disposi "de tota la documentació necessària" no es prendre una posició de manera definitiva al respecte. Així mateix ha volgut deixar clar que "el consistori compta amb dues persones molt aptes per ajudar-nos a decidir què serà el millor, com són el comissionat de l'aigua Joan Gaia i la comissionada de participació ciutadana Itziar González".
Ballart ha reiterat la intenció de dur a terme una consulta ciutadana per tal que siguin els propis egarencs qui decideixin quin tipus de gestió prefereixen (empresa privada, mitxa o municipal). "També cal dir que la ciutadania haurà de tenir accés a tota la informació i, en el cas que sigui així, se'ls haurà de preguntar si estan disposats a pagar més de taxa de l'aigua per tal de municipalitzar el servei", ha dit.
L'oposició ha aplaudit el posicionament de l'alcalde i ha emplaçat al tinent d'alcalde Miquel Sàmper, de CDC, ha mostrar públicament també la seva opinió.
Ballart es mostra partidari de municipalitzar el servei de l'aigua
Política
L'alcalde afirma en el ple municipal que abans de prendre una decisió caldrà valorar tota la documentació possible
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’abril de 2016 a
les 19:49
Actualitzat el
01 de maig de 2016 a les
08:36
Et pot interessar
-
Política
El ple de Terrassa sanciona els regidors de Vox per dur samarretes contra l'alcalde
-
Política
Mor la mare de Josep Rull, president del Parlament
-
Política
Enfrontaments al Ball de Plaça entre l'alcalde de Terrassa i Vox
-
Política
Terrassa: Ballart entoma un govern en minoria enmig de discrepàncies i dimissions
-
Política
Així queda el nou cartipàs de Terrassa, després de la sortida de Balcells
-
Política
Dimiteix Maise Balcells, la primera tinent d’alcaldia de Terrassa
