Comença a gestar-se un grup promotor del referèndum en favor de la independència

Vol aglutinar sectors nacionals de totes les tendències

Publicat el 19 de setembre de 2009 a les 11:53
Des de fa uns dies, un grup de persones s'ha començat a moure de veritat per crear un moviment unitari a Terrassa en favor de la independència. L'objectiu inicial seria preparar un referèndum com el que es va celebrar a Arenys de Munt el passat dia 13.

La idea és aglutinar a tots els moviments nacionalistes de la ciutat. Això voldria dir anar a buscar la presència d'ERC, CiU, JNC, JERC, CUP, Òmnium Cultural i d'altres entitats socials i culturals i persones que s'hagin manifestat en favor de la independència.

El moviment està encara a les beceroles i hauria d'actuar amb celeritat si desitgés fer la consulta el mateix dia que desenes d'altres ciutats del país, segurament el 13 de desembre. No és fàcil, expliquen les fonts amb les que ha parlat aquest diari, perquè Terrassa és una ciutat molt gran i la logística és més complicada que al petit municipi del Maresme ara famós a les Espanyes. Sí que ha transcendit que el moviment demanaria la col·laboració de l'Ajuntament.