El PSC de Terrassa presentarà una proposta d’acord de Junta de Portaveus en el proper ple municipal per demanar al govern de la Generalitat la continuïtat de la xarxa d’impulsors i impulsores del Pla de garantia juvenil.
Segons la informació publicada pel Govern de Catalunya, les darreres contractacions de personal tècnic que forma part de la Xarxa d'impulsors del Programa de Garantia Juvenil finalitzen el proper 30 de juny. A diferència d’altres anys, aquest 2018 no s’han publicat les convocatòries públiques per a sol·licitar la continuïtat dels diversos impulsors comarcals i locals de la garantia juvenil, cosa que fa pensar que el Pla perdrà aquesta figura.
La moció del grup municipal socialista "els impulsors i impulsores de la garantia juvenil són fonamentals per seguir treballant amb el col·lectiu de joves i la pèrdua d’aquesta figura pot comprometre la incorporació dels joves al mercat de treball".
En aquest sentit, els socialistes expliquen que a Terrassa, en el Servei de Joventut de l’Ajuntament, s’ha disposat fins ara de dues persones impulsores del Pla de garantia juvenil. Una d’aquestes persones acaba el seu contracte al maig i l'altra al juny. Per tant, el Programa d'Atenció a la Garantia Juvenil "es quedarà sense cobertura i restem sense saber qui realitzarà aquestes tasques a partir d'ara" apunta el PSC.
L’acord promogut pels socialistes a Terrassa instar al Govern de la Generalitat a prorrogar, a través del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i de la Direcció General de Joventut, la Xarxa d’Impulsors del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya o a incorporar una figura similar a les mateixes entitats on estaven els Impulsors, com a mínim, durant el transcurs del Programa de Garantia Juvenil (2014-2020).
El PSC de Terrassa demana a la Generalitat la continuïtat del Pla de garantia juvenil
Política
A Terrassa el Servei de Joventut de l’Ajuntament ha disposat fins ara de dues persones impulsores
ARA A PORTADA
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
Publicat el
14 de maig de 2018 a
les 12:52
Actualitzat el
14 de maig de 2018 a les
13:03
Et pot interessar
-
Política
Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica
-
Política
Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat
-
Política
Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius
-
Política
La CUP no es presentarà a les eleccions municipals de Terrassa el 2027
-
Política
Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies
-
Política
El ple de Terrassa sanciona els regidors de Vox per dur samarretes contra l'alcalde
