El pròxim dimecres 26 de setembre el Centre Cultural de Terrassa acollirà la conferència "Presos i exiliats. Situació jurídica", una conferència que anirà a càrrec de dos dels advocats que porten els casos dels presos i exiliats polítics catalans.
En concret, el Sr.Jordi Pina, advocat de’n Josep Rull, Jordi Turull i Jordi Sánchez i president i portaveu de la coordinadora de l’Advocacia de Catalunya; i el Sr. Jaume Alonos-Cuevillas, advocat de l'expresident Carles Puigdemont, i catedràtic de Dret Processal de la
Universitat de Barcelona i ex Degà de ICAB.
L'acte, organitzat per l'Assemblea Nacional Catalana, Terrassa per la Independència, es farà a partir de les 19h. La presentació estarà a càrrec de’n Jaume Aulet, Dr. en Filologia Catalana per la Universitat Autònoma de Barcelona.
Els advocats de Rull i Puigdemont faran una conferència al Centre Cultural de Terrassa
Política
Jaume Alonso-Cuevillas i Jaume Pina parlaran de la situació jurídica dels presos i exiliats
ARA A PORTADA
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
Publicat el
14 de setembre de 2018 a
les 08:39
Et pot interessar
-
Política
Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica
-
Política
Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat
-
Política
Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius
-
Política
La CUP no es presentarà a les eleccions municipals de Terrassa el 2027
-
Política
Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies
-
Política
El ple de Terrassa sanciona els regidors de Vox per dur samarretes contra l'alcalde
