Els suplents de Pere Navarro que manaran durant l'agost

Manel Pérez, Alfredo Vega i Amadeu Aguado són els alcaldes accidentals

Publicat el 01 d’agost de 2012 a les 16:45
 Amadeu Aguado serà un dels alcaldes accidentals durant l'agost Foto: Joan Manel Oller

Com ja és habitual durant les vacances d'estiu, l'Ajuntament de Terrassa nomenarà els responsables de la corporació municipal que, durant uns dies, supliran Pere Navarro. Es tracta de Manel Pérez, Amadeu Aguado i Alfredo Vega, que exerciran d'alcaldes accidentals durant l'agost.

Des d'aquest dimecres i fins el 6 d’agost, el tinent d'alcalde de l'àrea de Serveis a les persones, Cohesió i Benestar Social, Manel Pérez, estarà al capdavant del govern municipal.

Des del dijous 23 fins el diumenge 26, el regidor delegat de Cultura i Presidència i Comunicació, Amadeu Aguado, serà el responsable del consistori. Els tres últims dies de vacances, del 27 al 29 del mateix mes, serà el tinent d'alcalde de l'àrea d’Hisenda i Serveis Generals, Alfredo Vega, qui s'ocupi de la gestió de l'Ajuntament.

La quinzena del mig (des del 7 fins al 22 d'agost) no hi haurà cap alcalde accidental designat, perquè Pere Navarro serà a la ciutat i exercirà les seves responsabilitats habituals. A partir del 30 d'agost, es reestablirà l'estructura municipal corrent.