El Govern de la ciutat ho manté tallat fins que l’ACA actuï. Aquest tall implica greus distorsions en els desplaçaments a la zona de ponent i acaba condicionant també la mobilitat en la zona central i sud de la ciutat. La ineptitud de l’ACA i del Govern de la Generalitat no serveix d’excusa per condemnar a la ciutat a uns problemes de mobilitat estructurals.
No val expulsar-se les culpes, cal lideratge polític, buscar solucions i donar respostes a la ciutadania. Si l’ACA no actua, el que ha de fer l’equip de govern és actuar, ser valent i denunciar on pertoqui la manca de resposta de l’ACA i, en paral·lel i de manera subsidiària, procedir a fer els arranjaments bàsics carregant-ho a l’ACA.
Cal avançar decididament en l’increment dels desplaçaments en transport públic, en bicicleta i a peu, en detriment dels desplaçaments en vehicle privat dins la ciutat. Tot i aquesta aposta decidida pels modes de transport no contaminant, cal assegurar una correcta gestió del trànsit, i cal millorar sensiblement les connexions interurbanes, atesa la deficient connexió de transport públic interurbà encara existent entre Terrassa i moltes de les principals zones d’activitat econòmica de l’entorn metropolità. No podem quedar-nos amb els braços creuats mentre la Generalitat ens ignora, dimitint de les seves responsabilitats i perjudicant d’una forma clara la qualitat de vida dels nostres ciutadans. La valentia es demostra actuant, no escrivint-la en un cartell electoral”.
Isaac Albert, alcaldable d'ERC-MES
Resultats eleccions municipals 2011