"Estic orgullós de ser espanyol, i puc estar-ho perquè sóc català i orgullós de ser català i poder compartir un projecte arrelat i unit des de fa més de 500 anys. No vull una frontera entre Terrassa i Graus, el poble del meu pare, que en pau descansi. Visca Catalunya! Visca España!", escriu Gabriel Turmo, líder del PP a Terrassa, en el mur del seu Facebook. El dirigent afirma que respecta respecta totes les opinions i sensibilitats i no vol entrar en un debat sobre les dades d'assistència d'ahir a la Via Catalana.
"Sempre hi ha hagut independentistes i és un col.lectiu que els darrers anys s'ha incrementat, sí, però que no és, i n'estic convençut, majoritari. Al meu entorn (parlo d'amistats) va haver-hi persones que van anar-hi i moltes més que no (les matemàtiques sembla que no quadren)".
Gabriel Turmo afirma que està "orgullós de ser espanyol, i puc estar-ho perquè sóc català i orgullós de ser català i poder compartir un projecte arrelat i unit des de fa més de 500 anys. No vull una frontera entre Terrassa i Graus, el poble del meu pare, que en pau descansi. Visca Catalunya!! Visca España!!".
D'altra banda, la junta local del PP Terrassa va ser present en l'acte institucional juntament amb els seus companys del PP català que va tenir lloc a Barcelona.
Gabriel Turmo: «Visca Catalunya! Visca Espanya»
El líder dels populars terrassencs creu que l'independentisme no és majoritari
Publicat el 12 de setembre de 2013 a les 08:52
Et pot interessar
-
Política
Mor la mare de Josep Rull, president del Parlament
-
Política
Enfrontaments al Ball de Plaça entre l'alcalde de Terrassa i Vox
-
Política
Terrassa: Ballart entoma un govern en minoria enmig de discrepàncies i dimissions
-
Política
Així queda el nou cartipàs de Terrassa, després de la sortida de Balcells
-
Política
Dimiteix Maise Balcells, la primera tinent d’alcaldia de Terrassa
-
Política
Matadepera convertirà el camp de golf en un parc públic
