El secretari general del PSC, Miquel Iceta, ha comparat l’alcaldable del PSC, Alfredo Vega, com “L’home tranquil” del film de John Ford. “És així", ha rematat el socialista en la presentació de Vega, celebrada aquest divendres al Teatre Principal. L’ha definit com a “tenaç i dialogant” i ha admès estar davant un públic que sap com és i que ell el va començar a conèixer arran d’accedir a l’alcaldia.
En aquest sentit, ha recordat que “quan vam patir una crisi important”, en referència a la marxa de Jordi Ballart, “ho donava tot per perdut. D’aquell moment, en va fer una oportunitat” i fins i tot, ha afegit, “ha aprovat els pressupostos”. Un fet, com ha lamentat, no s’ha pogut replicar al Congrés dels Diputats “per la pinça absurda entre la dreta i els partits independentistes”.
Precisament, Iceta ha carregat contra aquestes forces i ha assegurat que si a Catalunya no saben governar "pleguin i ens deixin a nosaltres". Per això, ha destacat que "no serà independent si es troba ben acollida a Espanya".
El socialista ha mostrat el seu cantó més còmic i del show. El retard del ministre d'Afers Exteriors, Josep Borrell, ha anat allargant el seu parlament, "m'han dit que haig de fer-ho, perquè Borrell està arribant". El cas és que el ministre ha arribat amb demora i "dels 15 minuts pels quals m'havien contractat" gairebé s'han duplicat.
Iceta veu Vega com «L’home tranquil» de John Ford
El secretari general aplaudeix que l’alcalde sí hagi pogut aprovar els pressupostos
Ara a portada
Publicat el 01 de març de 2019 a les 19:13