Iniciativa per Catalunya Verds (ICV) de Terrassa ha expressat el seu suport a la convocatòria de manifestació que sota el lema "No a la dictadura financera. Aturem les retallades" se celebrarà demà a les cinc de la tarda a Barcelona. Convocada per la Plataforma Prou Retallades i el Fòrum Social Català, la marxa sortirà des de Ronda Universitat.
La formació ha convocat els seus militants i simpatitzants a les 4 de la tarda a l'estació de RENFE per assistir en tren a la manifestació i ha fet una crida a la participació a "tothom que creu que hi ha una altra manera de fer les coses perquè hi ha alternatives. Volem un model basat en la defensa de l'estat del benestar com a model de justícia i choesió social. La resignació no és cap opció".
ICV de Terrassa es manifestarà contra les polítiques pressupostàries de la Generalitat juntament amb moltes organitzacions de l'àmbit de la salut, l'educació, el món del treball, la cultura i l'associacionisme veïnal, juvenil, de la gent gran i cívic del país "que rebutgen les polítiques injustes de retallades indiscriminades i els increments desmesurats de preus públics que perjudiquen la immensa majoria de la ciutadania".
Segons aquest partit, les retallades provocaran que moltes famílies no vegin construïdes les escoles i instituts previstos pels seus fills, que no es posin en servei les places de residència per a gent gran, que els serveis sanitaris pateixin uns reajustos i que l'oferta i accesibilitat al transport públic dels terrassencs disminueixi per culpa de la suspensió de les obres del metro.
ICV vol deixar verdes les tisorades
El grup municipal se suma a la manifestació de demà a Barcelona i diu que la resignació "no és cap opció"
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de gener de 2012 a les 11:33
Et pot interessar
-
Política Mor la mare de Josep Rull, president del Parlament
-
Política Enfrontaments al Ball de Plaça entre l'alcalde de Terrassa i Vox
-
Política Terrassa: Ballart entoma un govern en minoria enmig de discrepàncies i dimissions
-
Política Així queda el nou cartipàs de Terrassa, després de la sortida de Balcells
-
Política Dimiteix Maise Balcells, la primera tinent d’alcaldia de Terrassa
-
Política Matadepera convertirà el camp de golf en un parc públic