ICV-EUIA afirma que a Europa PSOE i PP són dues cares de la mateixa moneda

Política

Publicat el 18 d’octubre de 2010 a les 20:06
La diputada Laia Ortiz ha visitat Terrassa acompanyada de Manel Pérez, portaveu del grup municipal d’ICV-EUiA a  l'Ajuntament. Ha dit que les polítiques de dretes han desencadenat l’actual crisi. Ella aposta per accions innovadores, ecològiques, d’esquerres i feministes. D’aquí surt el lema: “Crisi de dretes. Solucions d’esquerres”.

ICV-EUiA aposta per l'Europa social davant l'Europa de mercat, la neta i renovable front a la nuclear i la de les nacions i els pobles per sobre de la dels Estats.

Manel Pérez ha criticat els governs conservadors per haver primat el protagonisme del mercat i haver “ignorat l’impuls d’una Europa social, del benestar, dels drets laborals, del medi ambient i de la sostenibilitat ecològica".

La coalició vol lluitar contra la bipolarització de la campanya. Diuen que els socialistes han votat el 80% de les directives proposades pels populars europeus. Per a Laia Ortiz, “són dues cares de la mateixa moneda. El que la nostra coalició representa és una moneda diferent, que aposta per solucions diferents per sortir d’aquesta crisi econòmica i per construir una Europa més social, més ecològica, més democràtica i més política.”

"La UE ha estat utilitzada per part de la dreta per imposar la doctrina liberal, és a dir, donar via lliure al mercat en perjudici de la política social i de l'Estat del benestar". Per a ICV-EUiA, els governs conservadors s'han subordinat al poder econòmic i "a això s'han sumat també els socialistes d'aquí i de tota Europa". 

ICV de Terrassa ha anunciat que l'eurodiputat i cap de llista d'ICV-EUiA, Raül Romeva, participarà en un acte públic a Terrassa el dimarts 2 de juny a les 19,00h al Centre Cívic President Macià.
Escull La Torre del Palau com la teva font preferida de Google