ICV-EUiA es manifesta pel Dia Internacional de les Dones

Política

Política

Publicat el 18 d’octubre de 2010 a les 20:06
ICV-EUiA ha proposat a la resta de Grups municipals de l’Ajuntament l’adopció d’un Acord de la Junta de Portaveus amb motiu del Dia Internacional de les Dones.

Es confia en que aquest acord pugui ser aprovat de forma unànime.

Els verds han volgut emmarcar en l’actual crisi econòmica que afecta al conjunt de la societat, a les dones, ja que segons ells els afecta de manera més profunda.

El Grup Municipal ha declarat que la crisi no pot ser l’excusa per posar fre a la incorporació i promoció de la dona en el mercat laboral o per retallar despeses i mesures socials que impliquin una pressió addicional sobre les responsabilitats socials que s’atribueixen majoritàriament a les dones.

Per això en l’Acord, demanen als Governs de la Generalitat i de l’Estat que defensin els drets socials incrementant la despesa social ja que els serveis públics de benestar tenen un gran impacte de gènere.
Escull La Torre del Palau com la teva font preferida de Google