Per a JxT, "la convivència a l'espai públic i el foment d'una mobilitat responsable, sostenible i segura" han de ser una prioritat per l'Ajuntament de Terrassa. A més, el partit independentista posa com a exemple ciutat com Sant Cugat o Barcelona, que ja fa temps que regulen l'ús d'aquest tipus de vehicles.
Des del partit, representat al Ple per Meritxell Lluís i Miquel Sàmper, lamenten la incertesa arran de la Taula de Mobilitat de Terrassa del passat setembre, en què la qüestió va ser tractada però el Govern va al·legar que s'estava esperant una possible modificació del Reglament General de Circulació. Així i tot, fins ara no n'han transcendit avenços.

Miquel Sàmper i Meritxell Lluís en roda de premsa. Foto: Anna Mira
Per al grup municipal de Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Terrassa, la instrucció transitòria publicada per la Direcció General de Trànsit el desembre de 2019 "seria un bon punt de partida per iniciar els treballs per a la seva regulació".
Així doncs, el partit, demana al govern impulsar els treballs de regulació dels patinets elèctrics d'acord amb la instrucció de la DGT, tramitar la modificació del Reglament General de Circulació per la ciutat i difondre a la ciutadania les normés d'ús d'aquests vehicles d'acord amb el citat document transitori.