Era inevitable que en el torn de precs i preguntes del Ple municipal d'aquest dijous sortís "el tema de les olives". La polèmica generada arran de l'actuació policial contra unes persones d'avançada edat que collien olives d'unes oliveres de la rambleta del Pare Alegre va començar a les xarxes socials, on l'alcalde va ficar cullerada, i ha arribat a l'esfera política.
Jordi Ballart, en resposta a Xavi Matilla, va afirmar que "s'està mirant com va ser", i es va limitar a dir que ja diran alguna cosa quan disposin de tota la informació. Des d'un primer moment, l'alcalde s'havia mostrat predisposat a revisar l'actuació policial per si havia estat desmesurada. "En principi sembla que l'actuació policial va ser correcta. Però aplicant el sentit comú sembla que l'actuació va ser desmesurada", va afirmar Ballart.
L'alcalde de Terrassa va dir que "si s'han de prendre mesures, se'n prendran", després d'analitzar com va anar tot plegat. El primer edil va matisar que de moment no s'ha imposat com multa, sinó només hi ha hagut "una denúncia" fruit de "l'actuació policial a requeriment d'una ciutadana".
L'Ajuntament estudia si l'actuació policial «de les olives» va ser desmesurada
Política
L'alcalde de Terrassa indica que "en principi va ser correcta" tot i que reconeix que amb "sentit comú" sembla desmesurada
ARA A PORTADA
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
28 d’octubre de 2016 a
les 07:15
Et pot interessar
-
Política
Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius
-
Política
La CUP no es presentarà a les eleccions municipals de Terrassa el 2027
-
Política
Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies
-
Política
El ple de Terrassa sanciona els regidors de Vox per dur samarretes contra l'alcalde
-
Política
Mor la mare de Josep Rull, president del Parlament
-
Política
Enfrontaments al Ball de Plaça entre l'alcalde de Terrassa i Vox
