L'alcalde obre el trànsit viari al carrer Pare Llaurador

Es tracta d'un dels 73 projectes de millora finançats pel Fons Estatal d'Inversió Local (FEIL)

Publicat el 11 de setembre de 2009 a les 11:35
La remodelació del carrer Pare Llaurador ja està enllestida i avui, finalment, es podrà tornar a circular per aquest tram de la ciutat. L'alcalde de Terrassa, Pere Navarro, ha visitat el resultat de les reformes realitzades en aquest carrer i ha presidit l'acte d'obertura del trànsit viari.

Es tracta d'un dels 73 projectes finançats pel Fons Estatal d'Inversió Local (FEIL) a la ciutat. Les obres han servit per suprimir les barreres arquitectòniques del carrer i ampliar les voreres en el tram comprès entre els carrers Galileu i Frederic Soler. Tanmateix, s'han instal·lat bancs per als vianants i s'han habilitat zones de càrrega i descàrrega per a vehicles de serveis, entre d'altres actuacions.

Ja s'ha finalitzat, pràcticament, la meitat dels projectes finançats pel FEIL o l'anomenat Pla Zapatero. El president del govern va anunciar, ahir, que aquesta mesura es tornarà a oferir l'any vinent per tal de continuar reactivant l'economia i el treball al país. Des de l'Ajuntament de Terrassa ja estan començant a plantejar quins poden ser els projectes que es realitzin amb aquests diners, tot i que alerten que encara és d'hora i que cal dedicar tots els esforços a finalitzar a temps els projectes que resten per executar.