Mina, «sorpresa» per les declaracions de l'alcalde de Terrassa

En un escuet comunicat, l'empresa demana a Ballart que rectifiqui les seves paraules en què acusa l'empresa d'obstaculitzar la fi de la concessió del servei d'aigua

Publicat el 11 d’octubre de 2016 a les 17:00
Actualitzat el 11 d’octubre de 2016 a les 17:25
Mina, Aigües de Terrassa, ha contestat a les declaracions fetes ahir per l'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, en què afirmava haver rebut pressions i extorsions per l'afer de la gestió de l'abastament de l'aigua a la ciutat.

En un breu comunicat, Mina manifesta "la nostra sorpresa davant les declaracions de l'Alcalde Jordi Ballart" en una entrevista al diari El Punt Avui, en què "parteix d'unes acusacions sobre fets atribuïts a la nostra Societat, totalment desafortunades i sense cap tipus de fonament". L'empresa apel·la "al bon criteri i sentit comú en futures declaracions públiques que el senyor Ballart pugui fer" sobre la Societat.

L'empresa informa, en el mateix comunicat, a la ciutadania, que demanaran "una rectificació, si més no, sobre la part de l'entrevista en què injustament acusa a Mina, Aigües de Terrassa de cometre actes que desprestigien la seva trajectòria i tarannà".

A l'entrevista, Ballart, que defensa la gestió municipal del servei d'aigua i la liquidació de la concessió a Mina, deia que l'empresa no havia donat la informació per a fer aquesta liquidació, amb "molts impediments, moltes obstruccions, pressions i propostes unilaterals i, en alguns casos, il·legals" i parlava, fins i tot, de "xantatge". Ballart també afirmava haver rebut pressions, com "amenaces, anònims, extorsions a casa meva, trucades, propostes que infringeixen la llei..." a partir de l'afer de l'aigua.

Mina acaba el seu comunicat amb un oferiment de diàleg a Ballart "als efectes de resoldre aquesta situació i les que s'haguessin pogut suscitar en aquest tema".