"Nosaltres no podem pactar amb un Govern que va cap a la independència i que oblida les polítiques socials". Amb aquesta asseveració el primer secretari del PSC, Pere Navarro, ha rebutjat per enèsima vegada el convit del president de la Generalitat, Artur Mas, per tal que entrin a Govern ofertat ahir durant la presentació del pla de Govern 2013-2016.
Aquest matí, Navarro ha estat força crític amb l'estratègia de Mas i l'ha definida d'independentista i de la que veu "impossible que freni". Una estratègia que, pel cap de files del PSC, s'hauria de suprimir com a condició sine qua non per formalitzar un eventual integració dels socialistes a l'executiu. De fet, el líder dels socialistes ha insistit que Mas no ha fet cap "oferta formal" per aquesta integració, tot i que el president assegurava ahir en la presentació del Pla de Govern 2013-2016 que havia fet l'oferiment.
En tot cas, els socialistes no es plantegen entrar en cap govern que prioritzi la independència de Catalunya i abandoni les polítiques socials i de recuperació econòmica, com Navarro assegura que fa CiU amb el suport d'ERC.
Navarro a Mas: «No pactarem amb qui va cap a la independència»
Política
El líder del PSC torna a rebutjar l'oferta d'entrar al Govern emesa pel president de la Generalitat
ARA A PORTADA
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
Publicat el
12 de juny de 2013 a
les 18:28
Et pot interessar
-
Política
Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica
-
Política
Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat
-
Política
Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius
-
Política
La CUP no es presentarà a les eleccions municipals de Terrassa el 2027
-
Política
Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies
-
Política
El ple de Terrassa sanciona els regidors de Vox per dur samarretes contra l'alcalde
