Òmnium Terrassa ha iniciat avui una acció massiva als transports públics de la ciutat per fer arribar a tothom un argumentari favorable al dret a decidir i consolidar la consulta del 9N en l'imaginari col·lectiu. Aquesta primera acció massiva del 2014 de la campanya "Un país normal" té lloc en estacions de tren i estacions d'autobusos. De bon matí un grup de voluntaris reparteix fulls volants a l’estació dels FGC.
En total, està previst que es reparteixin aquesta setmana uns 10.000 fulls volants amb el lema '9N. És normal que responguem quan per fi ens pregunten' als transports públics de Terrassa.
Els gairebé 40 voluntaris agrupats en diversos torns també difondran lemes com: “és normal que un país decideixi la seva educació”, “és normal no haver nascut aquí i demanar la independència” o bé “és normal que la gent pugui dir el que pensa”, per combatre els arguments de la por i enfortir la majoria social favorable a la celebració de la consulta del 9 de novembre.
La campanya “Un país normal”, impulsada per Òmnium Cultural des de l’octubre passat, ja ha dut a terme altres accions massives i simultànies arreu de Catalunya, com la col·locació de 300 pancartes amb el lema '9N. És normal que un país voti com pot viure millor', bustiades o encartellades.
Òmnium Terrassa porta 'Un país normal' als Ferrocarrils
Política
L'entitat fa avui una acció massiva per fer arribar a tothom un argumentari favorable al dret a decidir
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de febrer de 2014 a
les 07:54
Et pot interessar
-
Política
Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius
-
Política
La CUP no es presentarà a les eleccions municipals de Terrassa el 2027
-
Política
Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies
-
Política
El ple de Terrassa sanciona els regidors de Vox per dur samarretes contra l'alcalde
-
Política
Mor la mare de Josep Rull, president del Parlament
-
Política
Enfrontaments al Ball de Plaça entre l'alcalde de Terrassa i Vox
