El candidat a l'alcaldia per CiU, Miquel Sàmper, considera "molt greu que una concessió tan rellevant per a la ciutat com la del transport públic hagi estat anul·lada per segona vegada pel Tribunal Català del Sector Públic". El convergent afirma que "Terrassa no es pot permetre tenir un govern municipal que hagi de repetir fins a tres ocasions el procés d’una decisió tan important".
CiU Terrassa critica amb duresa l'equip de govern, i considera que "els egarencs es mereixen que el seu Ajuntament gestioni amb encert i pulcritud, els errors els acaba pagant tota la ciutadania". Per l'alcaldable "la incapacitat per adjudicar la concessió d’aquest servei és l'enèsim exemple de la pèssima gestió socialista a l’Ajuntament de Terrassa".
Sàmper adverteix que aquest tipus de problemàtiques "són habituals" per això afirma que "cal un canvi històric a la ciutat per tal que un nou Ajuntament gestioni acuradament els serveis que necessiten i paguen tots els terrassencs". Els nacionalistes lamenten que la ciutat "només sigui notícia per fets i estadístiques negatives".
Sàmper titlla de «pèssima» la gestió del PSC en l'adjudicació dels autobusos
L'alcaldable convergent carrega contra l'equip de govern després que el Tribunal tombi per tercer cop el concurs públic pel servei del transport públic egarenc
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de febrer de 2015 a les 11:44
Et pot interessar
-
Política Enfrontaments al Ball de Plaça entre l'alcalde de Terrassa i Vox
-
Política Terrassa: Ballart entoma un govern en minoria enmig de discrepàncies i dimissions
-
Política Així queda el nou cartipàs de Terrassa, després de la sortida de Balcells
-
Política Dimiteix Maise Balcells, la primera tinent d’alcaldia de Terrassa
-
Política Matadepera convertirà el camp de golf en un parc públic
-
Política El Vapor Ros ja és de titularitat municipal