[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mnPtirh82So&[/youtube]
L'actor i còmic Toni Albà no té intenció de pagar cap multa per no pagar peatges i tampoc no pensa pagar-ne més. Així ho ha comunicat en un vídeo difós a Internet en què s'ha adreçat directament al president de la Generalitat, Artur Mas, a qui ha anunciat que tornarà els teletacs que tenia contractats al temps que ha afirmat que no pensa pagar més peatges ni abonarà les eventuals multes que se li puguin interposar per no pagar peatges.
L'actor, que s'ha convertit en una de les imatges públiques de la campanya #novullpagar, ha defensat que "les autopistes estan pagades des de fa molt de temps", i ha insistit que "som moltíssims els ciutadans de Catalunya que no ens tornarem a deixar trepitjar mai mes". "President, feu costat a Catalunya i Catalunya us farà costat", ha conclós.
ARA A PORTADA
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
04 de maig de 2012 a
les 18:21
Et pot interessar
-
Política
Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius
-
Política
La CUP no es presentarà a les eleccions municipals de Terrassa el 2027
-
Política
Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies
-
Política
El ple de Terrassa sanciona els regidors de Vox per dur samarretes contra l'alcalde
-
Política
Mor la mare de Josep Rull, president del Parlament
-
Política
Enfrontaments al Ball de Plaça entre l'alcalde de Terrassa i Vox
