Gabriel Turmo ha criticat que PSC i CiU triessin el dia 31 de juliol per escenificar el seu pacte de govern a Terrassa. El portaveu dels populars a Terrassa ha concorregut davant dels mitjans aquest tarda de divendres, i a l'atri de l'Ajuntament, per criticar obertament l'acord entre socialistes i convergents. Pel cap del PP, el que ha fet el PSC és una irresponsabilitat i ha pactat un document, a parer seu, amb poques concrecions i que no dóna respostes a la prioritat que és sortir de la crisi. L'única cosa clara, rebla, és que es treballarà a favor de l'Associació de Municipis per la Independència, i aixó és "una traició. La majoria de Terrassa no és independentista, encara que ara institucionalment ho sembli".
Per Turmo, el PSC no ha tingut valor per afrontar una legislatura en solitari, com se li havia proposat des de les seves files. I en aquest sentit, ha acusat l'alcalde Jordi Ballart de manca de valentia política. "És el pacte de la vergonya".
I la decisió de CiU, considera, respon a la voluntat de no complicar-se la vida a l'oposició
Turmo acusa Ballart de manca de valentia pel pacte amb CiU
Política
Pel cap del PP, el que ha fet el PSC és una irresponsabilitat i ha signat un document amb poques concrecions
ARA A PORTADA
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
Publicat el
31 de juliol de 2015 a
les 17:44
Actualitzat el
31 de juliol de 2015 a les
18:30
Et pot interessar
-
Política
Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica
-
Política
Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat
-
Política
Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius
-
Política
La CUP no es presentarà a les eleccions municipals de Terrassa el 2027
-
Política
Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies
-
Política
El ple de Terrassa sanciona els regidors de Vox per dur samarretes contra l'alcalde
