[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-GtYEMqWF7k[/youtube]
Fairy, objectes punxants i fins i tot agressions amb claus marcials. Aquests van ser alguns dels elements que Enric Millo va veure durant la jornada del referèndum, l'1 d'octubre del 2017. A preguntes de la Fiscalia, l'exdelegat del govern espanyol ha explicat que va visitar diversos agents de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional i ha posat diversos exemples de la suposada violència dels ciutadans contra els cossos de seguretat: "Vaig veure dits trencats i alguna fractures de cama".
Millo ha dit que, en alguns col·legis electorals, es va utilitzar la "trampa del Fairy", que consistia a ruixar el terra amb aquest sabó per rentar els plats i que els agents rellisquessin quan ho trepitjaven. Un cop a terra, segons l'exdirigent del PP, els votants els colpejaven al cap. També ha denunciat que va poder veure amb els seus propis ulls una armilla antibales esquinçada de dalt a baix. "Això, evidentment, no es pot fer només amb les ungles", ha valorat.
A part d'un sabó com a arma i l'ús d'objectes punxants per part de la ciutadania, Millo també ha detallat que, després de l'1-O, "em van explicar que fins i tot els havien colpejat al clatell amb claus marcials. També els havien colpejat al cap".
VÍDEO Fairy contra els policies espanyols i armilles esquinçades: l'1-O segons Enric Millo
Política
L'exdelegat del govern espanyol a Catalunya diu que alguns agents van rebre cops al clatell amb claus marcials
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Publicat el
05 de març de 2019 a
les 13:21
Et pot interessar
-
Política
Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius
-
Política
La CUP no es presentarà a les eleccions municipals de Terrassa el 2027
-
Política
Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies
-
Política
El ple de Terrassa sanciona els regidors de Vox per dur samarretes contra l'alcalde
-
Política
Mor la mare de Josep Rull, president del Parlament
-
Política
Enfrontaments al Ball de Plaça entre l'alcalde de Terrassa i Vox
