Ballart demana al rector que Terrassa aculli la graduació de la UOC

Publicat el 20 de juny de 2014 a les 14:44
L’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, acompanyat del regidor de Societat del Coneixement i Universitat, Juan Antonio Gallardo, ha rebut el rector de la Universitat Oberta de Catalunya, Josep Anton Planell a l’alcaldia de l’Ajuntament de Terrassa. L'alcalde ha proposat al rector que algun espai de la ciutat aculli algun any l'acte acadèmic de graduació de la UOC.

A la trobada s'ha remarcat la bona entesa i col·laboració entre l’Ajuntament i la Universitat. El rector ha expressat la seva satisfacció pel trasllat de les instal·lacions de la UOC al Vapor Universitari (des de juliol de 2011) i ha valorat la presència de la UOC al Consell Universitari de Terrassa, afirmant que potenciarà l'organització d'actes i conferències adreçades al conjunt de la ciutadania.

D’altra banda, també s’han presentat activitats extraacadèmiques com les sessions monogràfiques que porta a terme la Xarxa Alumni d'exalumnes de la UOC i UOC Talk, trobada mensual a la seu de Terrassa de membres de la comunitat UOC, que exposen temes en els que destaquen professionalment.