El voluntariat està de festa a Terrassa

La Nova Jazz Cava acollirà una trobada d'entitats i voluntaris, oberta a la ciutadania, amb la intervenció del Pare Manel i del cantautor Roger Margarit

Publicat el 13 de novembre de 2014 a les 04:46
La Coordinadora de Voluntariat d’Entitats Terrassenques (COVET) ha organitzat un any més, ja en van tres, una trobada d'entitats i voluntaris amb motiu del Dia Internacional del Voluntariat, el proper 16 de novembre. A partir de les sis de la tarda, la Nova Jazz Cava es convertirà en l'escenari d'una jornada lúdica oberta a tota la ciutadania que aplegarà el teixit associatiu de la ciutat i els voluntaris que participen de diversos projectes.

La periodista Marta Begué serà l'encarregada de conduir un acte amb la intervenció especial del Pare Manel, conegut per la seva participació als mitjans de comunicació arran de l'activitat socioeducativa que la seva fundació dur a terme en diversos barris de Barcelona. Per arrodonir la tarda, el cantautor Roger Margarit interpretarà alguns temes del seu disc "A la Vilaverda" i també se sortejarà un cap de setmana, gentilesa de Baraka Club de viatges.

La festa servirà també per lliurar el premi al voluntari o grup de voluntaris més destacats de l'any, que explicaran quin és el seu projecte. La intenció d'aquesta trobada és la de reconèixer la tasca de tots els voluntaris i voluntàries i alhora incentivar altres persones a involucrar-se en projectes d'acció social, educativa, de salut, etc. tan imprescindibles en un context socioeconòmic complex com l'actual.

L'entrada inclou una copa de cava i el sorteig. Es pot adquirir en qualsevol de les entitats associades a la COVET (2 euros) o bé directament a taquilla el dia de l’acte (5 euros). La COVET aplega les entitats terrassenques següents: Associació Coordinadora d’Ajuda Unida (ACAU), Acció Gent Gran, Associació Alba, Actuavallès, Associació Vallès Amics de la Neurologia (AVAN), Càritas, Compartim, Dismifísics, Fundació President Amat Roumens (FUPAR), Oncolliga, Persones amb trastorns d’habilitats socials (PATHS), Voluntariat per la llengua i Voluntaris Terrassa.