L’Ajuntament de Terrassa ha organitzat quatre jornades per donar a conèixer l’administració electrònica i l’ampli ventall de tràmits que es poden fer per internet als empresaris, els professionals tècnics, les associacions i els ciutadans en general. Actualment, a través de la web municipal es poden resoldre més de 300 tràmits durant les 24 hores del dia, sense necessitat de desplaçaments ni cues. Segons el consistori, aquests avantatges “són importants en l’actual situació de crisi econòmica ja que permeten augmentar la productivitat i la competitivitat de les empreses i de l’administració, reduint terminis i costos”.
L’any 2010 es van realitzar 15.002 tràmits a través de la seu electrònica i l’objectiu és que aquesta xifra vagi creixent a mida que la ciutadania i els professionals coneguin les eines tecnològiques que l’administració posa al seu abast. Per aquest motiu, l’Ajuntament celebrarà quatre jornades gratuïtes entre els mesos de febrer i abril amb les quals s’informarà dels serveis telemàtics que s’ofereixen a través de la seu electrònica. Aquesta iniciativa municipal compta amb la col·laboració de la Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa; la CECOT; el Col·legi d’Advocats de Terrassa; el Col·legi d’aparelladors, arquitectes tècnics i enginyers d’edificació; el Col·legi d’enginyers industrials i el Col·legi d’arquitectes de Catalunya.
Calendari de les sessions
La primera sessió tindrà lloc aquest dijous, 17 de febrer, i s’adreçarà als professionals del sector jurídic: advocats, procuradors, notaris i registradors de la propietat. El 3 de març la sessió s'adreçarà a empreses i professionals en general; el 17 de març als a professionals tècnics (arquitectes, enginyers i aparelladors) i el 7 d'abril a associacions i ciutadans en general.
Per participar-hi, cal inscriure’s prèviament aquí. Totes les sol·licituds seran admeses i només es comunicaran, si s’escau, les inscripcions que hagin quedat excloses per superar el nombre de places disponibles.
L’any 2010 es van realitzar 15.002 tràmits a través de la seu electrònica i l’objectiu és que aquesta xifra vagi creixent a mida que la ciutadania i els professionals coneguin les eines tecnològiques que l’administració posa al seu abast. Per aquest motiu, l’Ajuntament celebrarà quatre jornades gratuïtes entre els mesos de febrer i abril amb les quals s’informarà dels serveis telemàtics que s’ofereixen a través de la seu electrònica. Aquesta iniciativa municipal compta amb la col·laboració de la Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa; la CECOT; el Col·legi d’Advocats de Terrassa; el Col·legi d’aparelladors, arquitectes tècnics i enginyers d’edificació; el Col·legi d’enginyers industrials i el Col·legi d’arquitectes de Catalunya.
Calendari de les sessions
La primera sessió tindrà lloc aquest dijous, 17 de febrer, i s’adreçarà als professionals del sector jurídic: advocats, procuradors, notaris i registradors de la propietat. El 3 de març la sessió s'adreçarà a empreses i professionals en general; el 17 de març als a professionals tècnics (arquitectes, enginyers i aparelladors) i el 7 d'abril a associacions i ciutadans en general.
Per participar-hi, cal inscriure’s prèviament aquí. Totes les sol·licituds seran admeses i només es comunicaran, si s’escau, les inscripcions que hagin quedat excloses per superar el nombre de places disponibles.