Solucions pel problema de la targeta Bus 65 invalidada per un problema informàtic

S’opta per tornar-les a codificar amb un tràmit ràpid i senzill

Publicat el 01 d’octubre de 2009 a les 21:50
Els usuaris del transport públic afectats per un problema informàtic en les targetes Bus 65 podran arreglar el problema amb més celeritat de la prevista inicialment. L’Ajuntament i l'empresa TMESA han analitzat totes les possibilitats i han trobat el que sembla una solució més ràpida i còmoda. Cal recordar que uns carnets Bus 65 van quedar invalidats per una incidència en la codificació informàtica. El problema es va produir entre l’11 i el 16 de setembre.

En lloc de renovar els carnets, s’optarà per tornar-los a codificar amb un tràmit ràpid i senzill que ja es pot fer a l'oficina de TMESA de la Rambla d’Ègara, davant del Centre Cultural. L’horari d’atenció és de dilluns a divendres de 8.30h a 13.30h i de 15.30 a 18h.

Les persones que no van viatjar en autobús entre l’11 i el 16 de setembre no han de fer cap tràmit, perquè no han estat afectades per aquest problema tècnic i, per tant, el seu Carnet Bus 65 continua funcionant.

Per notificar aquesta incidència, l’Ajuntament de Terrassa i TMESA ha fet una nota informativa que estarà a l’abast de la ciutadania en els autobusos municipals i en les Oficines d’Atenció Ciutadana (OAC). Es demana als usuaris que facin la renovació de forma gradual, ja que podran fer el tràmit al llarg de tot el mes d’octubre. A més, podran continuar viatjant gratuïtament mentre no facin la renovació, perquè el conductor de l’autobús els lliurarà sempre un bitllet, sense cap cost, per fer els desplaçaments necessaris.