Terrassa posa punt final com a Ciutat Europea de l'Esport

A l'acte es va projectar un videoresum de les activitats i es van entregar reconeixements commemoratius a les entitats col·laboradores

Publicat el 21 de desembre de 2021 a les 12:00
Dilluns 20 de desembre a la tarda la Masia Freixa ha acollit l'acte de cloenda de Terrassa Ciutat Europea de l'Esport 2021. El que significa que es posa fi al reconeixement que, al llarg de l'any, ha portat amb distinció la ciutat.

A l'esdeveniment s'ha projectat un videoresum del centenar d'activitats executades en el marc del nomenament. A més, el regidor d'esports, Miguel Ángel Moreno, ha lliurat -per delegació de l'alcalde- un reconeixement commemoratiu a totes les entitats i clubs esportius que han col·laborat en l'organització. 

La proposta per impulsar la candidatura de Terrassa com a Ciutat Europea de l'Esport 2021 va ser aprovada en Junta de Portaveus de l'Ajuntament el passat 29 de juny de 2017. Des d'aquell moment, els serveis municipals d'Esports i el Servei de Relacions Internacionals i Projecció de la Ciutat, han treballat en la preparació de la candidatura.

Finalment, aquest any va ser nomenada amb aquest guardó per l'Associació de Capitals i Ciutats Europees de l'Esport (ACES Europe), que va destacar que "la ciutat era un bon exemple de com l'esport pot ser un instrument de salut, integració, educació i respecte". Principals objectius de l'Associació, a banda de la política esportiva municipal pel que fa a equipaments, programes i activitats.