La Cursa solidària de la UAB se celebrarà demà al campus universitari de Bellaterra. La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), en col.laboració amb l'Ajuntament de Cerdanyola, organitza la prova, la vuitena edició en suport a La Marató de TV3.
Al llarg de les edicions anteriors d'aquesta iniciativa solidària de la universitat s'han recollit 96.000 euros, amb una participació mitjana en cada certamen al voltant de 2.000 persones. Concretament, l’any passat es van recaptar 18.500 euros. Aquest any les donacions es destinaran a la investigació en malalties minoritàries.
Tres curses i una caminada
Es faran tres curses i una caminada a partir de les 10.30 hores. Consistiran en una cursa de mobilitat reduïda de 470 metres, una cursa d’11 kilòmetres, que per primera vegada passarà pel centre de Cerdanyola, una carrera de 6,5 kilòmetres i una caminada dels mateixos quilòmetres, que donarà la volta al Sincrotró, per segon any consecutiu, i envoltarà l’APPLUS+.
Hospitals i Fira d'Entitats
Els hospitals vinculats a la UAB i l’entitat solidària Ixarop col·laboraran també amb la cursa, que comptarà amb actuacions musicals i activitats per als més menuts. A més, com cada any, coincidint amb la Cursa solidària de la UAB tindrà lloc al mateix espai físic la Fira d’Entitats que donaran suport també a la investigació de malalties minoritàries.
Tot el que has de saber sobre la cursa solidària de la UAB de demà
Els fons que es recullin aniran destinats a l'edició d'enguany de La Marató de TV3
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2019 a les 14:00
Et pot interessar
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat L'Ajuntament sanciona al titular d'una empresa de buidatge de pisos
-
Societat Terrassa preveu incrementar la borsa d'habitatge assequible amb més d'un miler de pisos fins al 2028
-
Societat Així serà el nou carrer Arquimedes de Terrassa